Ponad 1,8 mln zł z tegorocznej "Reklamy dzieciom" w TVP
W tegorocznej akcji wzięło udział 18 reklamodawców (fot. materiały prasowe)
Telewizja Polska z 27. charytatywnego bloku reklamowego "Reklama dzieciom" zebrała 1,84 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w tegorocznej akcji wzięło udział 18 reklamodawców: Nestlé, Grupa Lotos, US Pharmacia, Wawel, PGE Polska Grupa Energetyczna, Samsung, Woseba, Grupa PZU, Mlekovita, Grupa PKP, Energa, MGA Entertainment, PGNiG, Vivus Finanse, Egis Pharmaceuticals, Netflix, Mccormick & Company i FCA Group.
30-sekundowy spot w bloku, wyemitowanym 25 grudnia po głównym wydaniu "Wiadomości", kosztował 100 tys. zł. Dochód z bloku przeznaczony zostanie na pomoc potrzebującym dzieciom. W poprzednich edycjach zebrano łącznie ponad 27 mln zł.
(KOZ, 30.12.2019)