Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 1,8 mln zł z tegorocznej "Reklamy dzieciom" w TVP

W tegorocznej akcji wzięło udział 18 reklamodawców (fot. materiały prasowe)

Telewizja Polska z 27. charytatywnego bloku reklamowego "Reklama dzieciom" zebrała 1,84 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w tegorocznej akcji wzięło udział 18 reklamodawców: Nestlé, Grupa Lotos, US Pharmacia, Wawel, PGE Polska Grupa Energetyczna, Samsung, Woseba, Grupa PZU, Mlekovita, Grupa PKP, Energa, MGA Entertainment, PGNiG, Vivus Finanse, Egis Pharmaceuticals, Netflix, Mccormick & Company i FCA Group.

30-sekundowy spot w bloku, wyemitowanym 25 grudnia po głównym wydaniu "Wiadomości", kosztował 100 tys. zł. Dochód z bloku przeznaczony zostanie na pomoc potrzebującym dzieciom. W poprzednich edycjach zebrano łącznie ponad 27 mln zł.

Galeria: Najpopularniejsze seriale HBO Go

(KOZ, 30.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.