DATA PREMIERY
• Premiera w sobotę 11 maja, o 14.30 – w środku dnia. Pora nietypowa, ale dzięki temu przed prime time dla tego filmu (najczęściej oglądany między godz. 20 a 24) miał już 1 mln wyświetleń. Rano w niedzielę licznik wyświetleń wskazywał już 3 mln.
• Dwie godziny przed premierą na YouTube 300 patronów obejrzało film w warszawskim kinie i tuż po tym komentowało go w social mediach. Tak budowane emocje powodowały, że ludzie chcieli jak najszybciej obejrzeć film. – Widziałem ludzi, którzy oglądali go w pracy, bo nie mogli doczekać do wieczora – opowiada Maciej Myśliwiec.
• Film opublikowano dwa tygodnie przed wyborami, w apogeum kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego. Sekielscy jak mantrę powtarzali, że data publikacji nie ma z tym związku – do kwietnia zespół nie wyrobiłby się z montażem, święta Wielkanocy to kiepski czas na taki temat, a po nich szybko rozpoczynał się długi weekend majowy. Stąd padło na pierwszy weekend po nim. Mimo to Polacy traktowali „Tylko nie mów nikomu” jako element walki wyborczej. – A to podnosiło poziom zainteresowania tym materiałem – uważa Rafał Czechowski.