Agencja Starcom odpowiada za obsługę mediową Banku Millennium
Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów Banku Millennium (fot. materiały prasowe)
Bank Millennium wybrał do obsługi mediowej agencję Starcom (Publicis Media).
W wyniku przetargu Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla nowo pozyskanego klienta. Agencja ta obsługiwała Eurobank, zanim ten połączył się z Bankiem Millennium.
Dotychczas za obsługę Banku Millennium odpowiadała agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands). W listopadzie zrealizowała kampanię wizerunkową, w której Bank Millennium poinformował o tym, że połączył się operacyjnie z Eurobankiem.
Według danych KRS w 2018 roku przychody Starcomu ze sprzedaży wyniosły 1,1 mld zł (wzrost o 28 proc. w porównaniu z 2017 rokiem). Agencja zakończyła 2018 rok z zyskiem 14,6 mln zł netto.
(IKO, 23.12.2019)