Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Starcom odpowiada za obsługę mediową Banku Millennium

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów Banku Millennium (fot. materiały prasowe)

Bank Millennium wybrał do obsługi mediowej agencję Starcom (Publicis Media). 

W wyniku przetargu Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla nowo pozyskanego klienta. Agencja ta obsługiwała Eurobank, zanim ten połączył się z Bankiem Millennium. 

Dotychczas za obsługę Banku Millennium odpowiadała agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands). W listopadzie zrealizowała kampanię wizerunkową, w której Bank Millennium poinformował o tym, że połączył się operacyjnie z Eurobankiem.

Według danych KRS w 2018 roku przychody Starcomu ze sprzedaży wyniosły 1,1 mld zł (wzrost o 28 proc. w porównaniu z 2017 rokiem). Agencja zakończyła 2018 rok z zyskiem 14,6 mln zł netto.

(IKO, 23.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.