Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix na czele zestawienia serwisów VoD

W listopadzie serwis Netflix.com odwiedziło 3,73 mln użytkowników (screen: Netflix.com)

W listopadzie Netflix.com wyprzedził pod względem liczby użytkowników VoD.pl i został nowym liderem zestawienia serwisów VoD. Największy wzrost zanotował dział Premium Cda.pl, a największy spadek - Ipla.tv.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w listopadzie serwis Netflix.com odwiedziło 3,73 mln użytkowników (wzrost o 21,89 proc. w porównaniu z październikiem). Dalej były: Vod.pl (RAS Polska) - 3,2 mln (spadek o 4,47 proc.), dział Premium Cda.pl (Cda.pl) - 3,12 mln (wzrost o 25,3 proc.), Player.pl (Grupa TVN) - 3,06 mln (wzrost o 7,74 proc.), Vod.tvp.pl (Telewizja Polska) - 2,66 mln (wzrost o 5,97 proc.), Video.wp.pl (Wirtualna Polska) - 2,25 mln (wzrost o 5,14 proc.), Hbogo.pl - 1,73 mln (wzrost o 8,8 proc.), Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) - 1,58 mln (spadek o 5,95 proc.), Chili.com - 0,42 mln (wzrost o 23,52 proc.), Ncplusgo.pl (ITI Neovision) - 0,36 mln (wzrost o 20 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Player.pl - 57,94 mln (wzrost o 4,32 proc. w porównaniu z październikiem). Kolejne były serwisy: Netflix.com - 48,3 mln  (wzrost o 30,36 proc.) oraz Vod.tvp.pl - 38,7 mln (spadek o 1,85 proc.). 

(PAZ, 20.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.