Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube ograniczy reklamy w filmach skierowanych do dzieci

YouTube wprowadza kolejne ograniczenia reklamowe w materiałach skierowanych do dzieci (fot. Unsplash/Viktor Szabo)

YouTube nakłada nowe ograniczenia na reklamy pojawiające się przy materiałach dla dzieci. Nadal jednak będzie pozwalać na lokowanie produktów w filmikach skierowanych do najmłodszej widowni.

W filmikach skierowanych do dzieci, które pojawią się na Youtube.com, zostaną zabronione reklamy żywności i napojów. Firma już zakazuje tych reklam w YouTube Kids, części platformy przeznaczonej dla małych dzieci. O nowych ograniczeniach poinformował w liście do amerykańskiego senatora Eda Markeya odpowiedzialny za politykę publiczną YT Leslie Miller.

List pojawił się kilka tygodni po tym, gdy Markey publicznie wezwał firmę do rozszerzenia ograniczeń z YouTube Kids na wszystkie filmy dla dzieci zamieszczane w całym serwisie. - Cieszę się, że YouTube uwzględnił moje wezwania do zaktualizowania swoich zasad reklamowych i zwiększenia ochrony dzieci, które odwiedzają tę witrynę. Niestety przestał wprowadzać inne ważne zmiany służące interesom dzieci - oświadczył senator. Ponownie wezwał władze YT, by zakazały także działań influencerom, którzy w swoich materiałach wideo „sprzedają produkty dzieciom za pomocą ukrytych reklam”.

(MAC, 20.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.