Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsatsport.pl w listopadzie wyprzedził Sport.se.pl

W listopadzie serwis Polsatsport.pl odwiedziło 1,43 mln użytkowników (screen: Polsatsport.pl)

Polsatsport.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) zanotował w listopadzie największy wzrost liczby użytkowników i wyprzedził Sport.se.pl (Grupa ZPR Media) w zestawieniu serwisów sportowych. Liderem segmentu pozostaje serwis Sportowefakty.wp.pl (Wirtualna Polska).

Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w listopadzie 5,77 mln użytkowników (spadek o 2,86 proc. w porównaniu z październikiem). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl (RAS Polska) - 4,64 mln (wzrost o 0,65 proc.), Sport.pl (Agora) - 3,82 mln (wzrost o 7,3 proc.), Sport.interia.pl (Interia) - 2,68 mln (wzrost o 3,07 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) - 1,93 mln (spadek o 3,5 proc.), Sport.tvp.pl (Telewizja Polska) - 1,58 mln (spadek o 12,7 proc.), Polsatsport.pl - 1,43 mln (wzrost o 9,99 proc.), Meczyki.pl - 1,09 mln (wzrost o 2,52 proc.), Sport.se.pl - 1,09 mln (spadek o 26,35 proc.), Flashscore.pl - 0,9 mln (spadek o 9,09 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Sportowefakty.wp.pl - 151,29 mln (spadek o 7,25 proc.).

Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem w listopadzie był Flashscore.pl z wynikiem 2 godziny, 5 minut i 15 sekund. Na drugim miejscu był Sportowefakty.wp.pl - 57 minut i 47 sekund, a na trzecim Sport.onet.pl - 55 minut i 23 sekundy.

Galeria: Kulisy sukcesu "Tylko nie mów nikomu"

FILM „KLER”

(PAZ, 19.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.