Joanna Świerkosz odpowiada za komunikację grupy Accor
Joanna Świerkosz od 2015 roku była VP marketing & guest experience Poland and Eastern Europe (fot. materiały prasowe)
Joanna Świerkosz objęła stanowisko VP marketing, communication & guest experience w Accor Services i odpowiada za całościową komunikację grupy Accor.
Świerkosz odpowiada za działania marketingowe i rozwój marek w portfolio grupy hotelarskiej Accor. Do jej zadań należy również wzmacnianie pozycji grupy hotelowej w obszarze guest experience oraz komunikacja z partnerami biznesowymi. Z Accor związana jest od 2005 roku. Od 2015 roku była VP marketing & guest experience Poland and Eastern Europe.
W grupie awansowała także Agnieszka Kalinowska na stanowisko senior communication managera (wcześniej była brand PR, events & sponsoring manager Poland & Baltic States). Oznacza to, że poza dotychczasowymi obowiązkami z obszaru PR i organizacji eventów, przejęła działania związane z komunikacją korporacyjną oraz widocznością marek w Europie Wschodniej. Z firmą związana jest od 1993 roku.
(IKO, 17.12.2019)