Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła siódma edycja Papaya Young Directors

Autorzy najlepszych prac otrzymają budżet na realizację zaproponowanych produkcji (fot. materiały prasowe)

Dom produkcyjny Papaya Films rozpoczął siódmą edycję konkursu Papaya Young Directors, która odbędzie się pod hasłem "Upside Down Stories".

Uczestnicy konkursu od 16 grudnia mogą pobierać creative startery, czyli briefy partnerów głównych konkursu. Eksplikacje reżyserskie przedstawiające pomysł na film reklamowy lub teledysk dla partnerów głównych konkursu można zgłaszać do 19 stycznia 2020 roku. Twórcy filmowi będą rywalizować w trzech kategoriach: Branded Stories, Music Stories i nowej Instagram Stories (uczestnik tej kategorii będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie pionowym).

Autorzy najlepszych prac otrzymają budżet na realizację swoich produkcji. Premiera filmów i wręczenie nagród odbędzie się podczas finału konkursu - 29-30 maja 2020 roku.

Galeria: Gala Grand Press 2019

(IKO, 16.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.