Netflix testuje długoterminowe subskrypcje
Netflix już w lipcu uruchomił w Indiach subskrypcję skierowaną wyłącznie do osób oglądających filmy i seriale na urządzeniach mobilnych (fot. Unsplash/YT Count)
Netflix testuje długoterminowe subskrypcje, w których wykupienie dostępu z góry na kilka miesięcy pozwoli uzyskać korzystniejszą cenę. Firma prowadzi w Indiach program pilotażowy.
Jak informuje "The Economic Times", nowi użytkownicy dostają możliwość wyboru trzymiesięcznego, półrocznego lub nawet rocznego planu ze zniżką. Zależnie od wybranej wersji klient zapłaci od 20 do 50 proc. mniej niż w przypadku płacenia oddzielnie za każdy miesiąc. Im dłuższa umowa, tym wyższe rabaty.
Reed Hastings, dyrektor generalny Netfliksa, ogłosił, że firma zamierza inwestować w rynek indyjski i w najbliższych latach skupi się na promowaniu oraz dostosowywaniu treści. Według raportu Boston Consulting Group liczba osób mogących zapłacić za subskrypcję do 2023 roku wzrośnie tam do 40-50 mln. Netflix już w lipcu uruchomił w Indiach subskrypcję skierowaną wyłącznie do osób oglądających filmy i seriale na urządzeniach mobilnych. Miesięczna opłata jest w takim przypadku o połowę mniejsza.
(MAC, 13.12.2019)