Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix testuje długoterminowe subskrypcje

Netflix już w lipcu uruchomił w Indiach subskrypcję skierowaną wyłącznie do osób oglądających filmy i seriale na urządzeniach mobilnych (fot. Unsplash/YT Count)

Netflix testuje długoterminowe subskrypcje, w których wykupienie dostępu z góry na kilka miesięcy pozwoli uzyskać korzystniejszą cenę. Firma prowadzi w Indiach program pilotażowy. 

Jak informuje "The Economic Times", nowi użytkownicy dostają możliwość wyboru trzymiesięcznego, półrocznego lub nawet rocznego planu ze zniżką. Zależnie od wybranej wersji klient zapłaci od 20 do 50 proc. mniej niż w przypadku płacenia oddzielnie za każdy miesiąc. Im dłuższa umowa, tym wyższe rabaty.

Reed Hastings, dyrektor generalny Netfliksa, ogłosił, że firma zamierza inwestować w rynek indyjski i w najbliższych latach skupi się na promowaniu oraz dostosowywaniu treści. Według raportu Boston Consulting Group liczba osób mogących zapłacić za subskrypcję do 2023 roku wzrośnie tam do 40-50 mln. Netflix już w lipcu uruchomił w Indiach subskrypcję skierowaną wyłącznie do osób oglądających filmy i seriale na urządzeniach mobilnych. Miesięczna opłata jest w takim przypadku o połowę mniejsza.

Galeria: Złote Globy 2020 - nominacje

(MAC, 13.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.