"Narzeczona ze Stambułu" hitem kanału Zoom TV
"Narzeczona ze Stambułu" opowiada o wychowanej przez ciotkę utalentowanej śpiewaczce (fot. materiały prasowe)
Średnio 95,1 tys. widzów ogląda w kanale naziemnym Zoom TV turecki serial obyczajowy "Narzeczona ze Stambułu".
Zoom TV pokazuje produkcje od poniedziałku do czwartku o godz. 20, począwszy od 30 września. Dotychczas serial najwięcej widzów - 186,8 tys. - przyciągnął w poniedziałek 28 października.
Kanał, emitując premierowe odcinki "Narzeczonej ze Stambułu", ma średnio 0,63 proc. udziału w rynku (w paśmie 20-21). To lepszy rezultat, niż osiągają w tym czasie pozostałe kanały z ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, uruchomione jak Zoom TV jesienią 2016 roku - Telewizja WP (0,33 proc.), Metro (0,27 proc.) i Nowa TV (0,17 proc.). W grupie komercyjnej udział Zoom TV jest nieznacznie mniejszy (0,59 proc.).
"Narzeczona ze Stambułu" osiąga lepszy wynik niż średni udział kanału dla dni, w których pokazywany jest serial - 0,52 proc. udziału w grupie ogólnej i 0,57 proc. w grupie komercyjnej.
W listopadzie średni udział Zoom TV w rynku wyniósł 0,52 proc., a w grupie komercyjnej - 0,6 proc.
"Narzeczona ze Stambułu" opowiada o wychowanej przez ciotkę utalentowanej śpiewaczce, która poznaje biznesmena z bogatej i wpływowej rodziny. Serial oparto na powieści autorstwa psychiatry Gülseren Budayicioglu, która jest zapisem przeprowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilkudziesięciu lat sesji terapeutycznych. Inspiracją do stworzenia postaci głównej bohaterki była znana w Turcji piosenkarka Ülku Üst.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 13.12.2019)