Event "Próba traw" promuje serial "Wiedźmin" przed premierą
Przy rondzie de Gaulle'a w Warszawie postawiono pawilon Netfliksa (fot. Michał Niepytalski)
Specjalny pawilon Netfliksa pojawił się przy rondzie de Gaulle'a w Warszawie. W sobotę 14 grudnia odbędzie się tam event dla fanów "Wiedźmina" pod nazwą "Próba traw". To element kampanii promocyjnej serialu.
Osoby, które wezmą udział w evencie Netfliksa, mają szansę wygrać wejściówki na polską premierę serialu. Platforma nie zdradza jednak szczegółów swojej "Próby traw". W wiedźmińskiej sadze Andrzeja Sapkowskiego polegała ona na aplikowaniu młodym adeptom tego fachu eliksirów mutujących organizm.
W akcji promocyjnej do wygrania jest 200 podwójnych wejściówek na uroczystą premierę, która odbędzie się 18 grudnia. Wezmą w niej udział osoby zaangażowane w powstawanie serialu "Wiedźmin", w tym odtwórca głównej roli Henry Cavill.
Serial "Wiedźmin" trafi na platformę 20 grudnia. Netflix niedawno zapowiedział produkcje kolejnego sezonu.
(MNI, 13.12.2019)