Dotychczasowa naczelna "Harper’s Bazaar" nie pracuje już w Marquard Media Polska
Polska edycja magazynu "Harper's Bazaar" ukazywała się od 2013 roku
Anna Zaleska, która była redaktor naczelną miesięcznika "Harper’s Bazaar", rozstała się z wydawnictwem Marquard Media Polska. Grudniowe wydanie pisma było ostatnim, jakie ukazało się na rynku.
Zaleska potwierdziła "Presserwisowi" informację o zakończeniu współpracy z Marquardem, nie podała jednak żadnych szczegółów. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, wydawnictwo rozstało się też z naczelną "Playboya" Anną Mierzejewską. Z Mierzejewską nie udało nam się jednak skontaktować.
Anna Zaleska w przeszłości kierowała m.in. magazynami "Viva!" (Edipresse Polska), "Show" i "Grazia" (Wydawnictwo Bauer). Naczelną "Harper's Bazaar" była od lutego 2018 roku. Anna Mierzejewska pracowała wcześniej jako dziennikarka w drukowanych i internetowych wydaniach magazynów "Cosmopolitan" i "Joy", naczelną "Playboya" została w czerwcu 2019 roku.
Do niedawna dla Marquarda pracowała agencja public relations United PR, ale współpraca została już zakończona. - Współpraca miała charakter projektowy, natomiast nie będziemy komentować jej szczegółów – mówi Tomasz Sikorski, account director United PR.
Marquard Media Polska 13 listopada ogłosił, że wycofuje się z rynku prasowego, zamykając magazyny "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy". Wydawnictwo ma skupić się na rynku cyfrowym.
(JSX, 13.12.2019)