Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dotychczasowa naczelna "Harper’s Bazaar" nie pracuje już w Marquard Media Polska

Polska edycja magazynu "Harper's Bazaar" ukazywała się od 2013 roku

Anna Zaleska, która była redaktor naczelną miesięcznika "Harper’s Bazaar", rozstała się z wydawnictwem Marquard Media Polska. Grudniowe wydanie pisma było ostatnim, jakie ukazało się na rynku.

Zaleska potwierdziła "Presserwisowi" informację o zakończeniu współpracy z Marquardem, nie podała jednak żadnych szczegółów. Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, wydawnictwo rozstało się też z naczelną "Playboya" Anną Mierzejewską. Z Mierzejewską nie udało nam się jednak skontaktować.

Anna Zaleska w przeszłości kierowała m.in. magazynami "Viva!" (Edipresse Polska), "Show" i "Grazia" (Wydawnictwo Bauer). Naczelną "Harper's Bazaar" była od lutego 2018 roku. Anna Mierzejewska pracowała wcześniej jako dziennikarka w drukowanych i internetowych wydaniach magazynów "Cosmopolitan" i "Joy", naczelną "Playboya" została w czerwcu 2019 roku.

Do niedawna dla Marquarda pracowała agencja public relations United PR, ale współpraca została już zakończona. - Współpraca miała charakter projektowy, natomiast nie będziemy komentować jej szczegółów – mówi Tomasz Sikorski, account director United PR.

Marquard Media Polska 13 listopada ogłosił, że wycofuje się z rynku prasowego, zamykając magazyny "CKM", "Cosmopolitan", "Esquire", "Harper’s Bazaar", "Joy" i "Playboy". Wydawnictwo ma skupić się na rynku cyfrowym.

Galeria: Gala Grand Press 2019

(JSX, 13.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.