TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie słuchalność RMF FM, spada Jedynki, Trójki i Zetki

Udział lidera słuchalności, czyli RMF FM, rok do roku wzrósł z 26,2 proc. do 27,5 proc. (fot. Pixabay.com)

W fali wrzesień-listopad wzrosła słuchalność RMF FM, a spadła Radia Zet, radiowej Jedynki i Trójki.

Udział RMF FM w czasie słuchania wyniósł 27,5 proc. wobec 26,2 proc. w fali wrzesień-listopad rok wcześniej. Słuchalność Radia Zet spadła z 13,1 proc. do 12,4 proc., Programu I Polskiego Radia - z 6,2 proc. do 5,7 proc., a Programu III - z 5,7 proc. do 4,9 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych wyniki poprawiły radio Tok FM (z 1,9 proc. do 2,4 proc.), Antyradio (z 1,9 proc. do 2,1 proc.) i RMF Classic (z 1,3 proc. do 1,4 proc.). W przypadku Tok FM udział na poziomie 2,4 proc. to drugi najlepszy wynik rozgłośni w historii (w fali luty-kwiecień 2017 stacja miała 2,5 proc.)

Radio Eska utrzymało najwyższy udział wśród sieci radiowych, zwiększając słuchalność z 7,4 proc. do 8,1 proc. Udział zwiększyły również sieci: RMF Maxxx (z 3,3 proc. do 3,8 proc.), Radio Plus (z 2,1 proc. do 2,2 proc.) i Meloradio (z 0,9 proc. do 1,1 proc.).

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

Galeria: Złote Globy 2020 - nominacje

(KOZ, 11.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.