Google przed Facebookiem w listopadzie
Serwisy Grupy Google odwiedziło łącznie 26,58 mln użytkowników (fot. Pixabay.com)
Jak wynika z danych Gemius/PBI, Grupa Google była liderem polskiego internetu w listopadzie. Drugie miejsce zajął Facebook.com, a trzecie Grupa Wirtualna Polska.
Serwisy Grupy Google odwiedziło łącznie 26,58 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Facebook.com - 21,57 mln, Grupa Wirtualna Polska - 21,42 mln, Grupa RAS Polska - 20,84 mln, Youtube.com - 19,65 mln, Grupa Interia.pl - 18,77 mln, Grupa Allegro - 18,35 mln, Grupa Polska Press - 17,56 mln, Grupa OLX - 16,9 mln oraz Grupa Gazeta.pl - 16,01 mln.
Liczba internautów w Polsce w listopadzie wyniosła ogółem 28,2 mln (fot. materiały prasowe)
Serwisy Grupy Google dziennie odwiedzało średnio 15,13 mln użytkowników, Facebook.com - 7,93 mln, Grupy WP - 7,08 mln, Grupy RAS Polska - 5,95 mln, Youtube.com - 5,89 mln, Grupy Allegro.pl - 4,67 mln, Grupy OLX - 4,21 mln, Grupy Interia.pl - 4,12 mln, Grupy Gazeta.pl - 3,24 mln, Grupy Polska Press - 3,12 mln.
W rankingu domen w listopadzie liderem była strona Google.com, która miała 25,83 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com - 21,57 mln, Youtube.com - 19,65 mln, Allegro.pl - 17,36 mln, Wp.pl - 16,86 mln, Onet.pl - 16,43 mln, Wikipedia.org - 14,96 mln, Google.pl - 14,13 mln, Interia.pl - 13,59 mln oraz Olx.pl - 13,42 mln.
Najpopularniejszą aplikacją według badania była Google - korzystało z niej 20,15 mln użytkowników. Najpopularniejszą polską aplikacją była Rossmann PL - korzystało z niej 6,32 mln użytkowników. Liczba internautów w Polsce w listopadzie wyniosła ogółem 28,2 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,4 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 23,8 mln.
(MNI, 11.12.2019)