"MasterChefa" oglądało o ponad 400 tys. widzów mniej niż przed rokiem
Ósmą edycję "MasterChefa" wygrał Grzegorz Zawierucha (fot. Michał Stawowiak/Fokusmedia.com.pl/TVN)
Ósmy sezon kulinarnego talent show "MasterChef" oglądało w TVN średnio 1,91 mln widzów - o 403 tys. mniej, niż siódmą przed rokiem.
TVN pokazywał program w niedziele o 20, od 8 września do 8 grudnia. Emitując "MasterChefa", stacja miała średnio 11,84 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej, niż w tym czasie uzyskał TVP 1 (13,76 proc.), ale więcej od Polsatu (10,96 proc.) i TVP 2 (3,99 proc.). W grupie komercyjnej TVN z udziałem na poziomie 16,09 proc. utrzymał pozycję lidera.
TVN z reklam wokół programu "MasterChef" zebrał - według danych cennikowych - 50,7 mln zł.
Tę edycję "MasterChefa" wygrał Grzegorz Zawierucha.
Siódmy sezon "MasterChefa" jesienią 2018 roku zgromadził w TVN średnio 2,31 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 10.12.2019)