Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Delegacji zjazdu SDP chcą kontroli stowarzyszenia i jej fundacji przez władze Warszawy  |  Zwycięzca przetargu mediowego Castoramy   |   Ile wydała Kancelaria Premiera na spot #ToDopieroRoku w telewizji? Mamy oficjalne dane  |  Grupa RMF ma szefa podcastów   |  Co z programem "Bitwa na palety" Zygmunta Chajzera w Super Polsat  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"MasterChefa" oglądało o ponad 400 tys. widzów mniej niż przed rokiem

Ósmą edycję "MasterChefa" wygrał Grzegorz Zawierucha (fot. Michał Stawowiak/Fokusmedia.com.pl/TVN)

Ósmy sezon kulinarnego talent show "MasterChef" oglądało w TVN średnio 1,91 mln widzów - o 403 tys. mniej, niż siódmą przed rokiem.

TVN pokazywał program w niedziele o 20, od 8 września do 8 grudnia. Emitując "MasterChefa", stacja miała średnio 11,84 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej - mniej, niż w tym czasie uzyskał TVP 1 (13,76 proc.), ale więcej od Polsatu (10,96 proc.) i TVP 2 (3,99 proc.). W grupie komercyjnej TVN z udziałem na poziomie 16,09 proc. utrzymał pozycję lidera.

TVN z reklam wokół programu "MasterChef" zebrał - według danych cennikowych - 50,7 mln zł.

Tę edycję "MasterChefa" wygrał Grzegorz Zawierucha.

Siódmy sezon "MasterChefa" jesienią 2018 roku zgromadził w TVN średnio 2,31 mln widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 10.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.