Tegoroczny mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie przyniósł 1,2 mln zł
Reklamy w mikołajkowym bloku Polsatu wykupiło 15 firm (fot. materiały prasowe)
Charytatywny blok reklamowy emitowany w Polsacie 6 grudnia przed głównym wydaniem "Wydarzeń" przyniósł 1,21 mln zł. Środki zostaną przekazane na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.
Mikołajkowy blok reklamowy oglądało 5,02 mln widzów. Spoty wykupiły w nim firmy: Allegro.pl, Coca-Cola Services, Cyfrowy Polsat SA, Huawei Polska, Mars Polska, McDonald's Polska, Nestlé Polska SA, Netflix International BV, Nivea Polska, Pepsi-Cola Bottlers Poland, Procter & Gamble DS Polska, PZU SA, Polkomtel, Santander Bank Polska SA i Smyk.
Łącznie podczas dotychczasowych 16 edycji mikołajkowego bloku reklamowego zebrano ponad 20 mln zł.
"Wydarzenia", pokazane 6 grudnia po charytatywnym bloku, zgromadziły średnio 3,7 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 10.12.2019)