Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania promocyjna wspiera premierę trzeciego sezonu "Watahy"

Serial "Wataha" można oglądać od piątku w HBO i HBO Go (fot. materiały prasowe)

Do końca roku potrwa kampania promocyjna trzeciego sezonu serialu HBO Europe "Wataha", który miał premierę w piątek.

Wstępem do promocji "Watahy" była premierowa gala 25 listopada w Muzeum Polin. Następnie odbyły się pokazy przedpremierowe pierwszego odcinka w kinach Helios i Multikino. 4 grudnia ukazał się również soundtrack serialu "Wataha" dostępny w sklepach i muzycznych serwisach streamingowych.

Od początku grudnia prowadzona jest kampania promocyjna "Watahy" w telewizji (Polsat i jego kanały tematyczne), w kinie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy, reklama wielkoformatowa, mural). W weekend emitowane były spoty w RMF FM, Radiu Zet i rozgłośniach Grupy ZPR Media. Kampania toczy się również w internecie (m.in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Filmweb.pl oraz media społecznościowe). Już wcześniej, bo w październiku, rozpoczęła się kampania prasowa ("Pani", "Esquire", "Tele Tydzień", "Netfilm", tytuły branżowe).

Galeria: "Wataha" - trzeci sezon

W ramach kampanii prowadzone są także działania niestandardowe. Reklama serialu pojawiła się na stacji metra Ratusz Arsenał. O premierze "Watahy" można było dowiedzieć się również z emisji reklamy na budynku Warsaw Spire w Warszawie. W zeszłym tygodniu w ramach akcji promocyjnej w centralnych punktach Warszawy można było usłyszeć głosy wyjących wilków. Uczestniczyli w niej m.in. siatkarz Andrzej Wrona, influencerzy Mielzky, Dziarma, Dwa sławy, Gimper oraz aktorzy znani z serialu.

Planowaniem mediów zajmują się agencje Mediacom, Precis Digital i Httpool. Działania z influencerami realizowane wokół premiery serialu realizuje Tailor Made PR. Za akcję "Wilki w Warszawie” odpowiadały DDB i Papaya Films. Działania PR prowadzi dział PR HBO Polska wspólnie z agencją Smile PR.

Serial "Wataha" można oglądać od piątku w HBO i HBO Go. W telewizji premierowe odcinki emitowane są w piątki o 20.10. W rolach głównych występują Leszek Lichota i Aleksandra Popławska.

(KOZ, 09.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.