Niemcy nie chcą dużo płacić za dostęp do streamingu
Serwisy takie jak Amazon Prime Video, a także Netflix, Sky i Spotify mają w Niemczech łącznie 22,1 mln klientów (fot. Pinho/Unsplash.com)
Niemcy są skłonni płacić równowartość ok. 100 zł miesięcznie za dostęp do serwisów streamingowych - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gesellschaft für Konsumforschung (GfK).
Autorzy badania wyliczyli, że średnia łączna kwota, jaką Niemcy są w stanie płacić za subskrypcje serwisów streamingowych (audio i wideo), wynosi maksymalnie 23 euro. Z badania wynika również, iż przeciętny użytkownik serwisów streamingowych w Niemczech opłaca średnio 1,3 abonamentu związanego z tymi usługami. Serwisy takie jak Netflix, Amazon Prime Video, Sky i Spotify mają w Niemczech łącznie 22,1 mln klientów.
(LL, 09.12.2019)