Złote Spinacze 2019 - Tytanowy Spinacz dla Big Picture
Konkurs Złote Spinacze skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących projekty z sektora public relations w Polsce (fot. materiały prasowe)
W XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w 31 kategoriach konkursowych.
Złote nagrody dostali:
PR produktu: Big Picture, Coca-Cola Poland za projekt: "Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater
Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa: Santander Bank Polska, Przejęcie wydzielonej części DBP przez Santander Bank Polska
Komunikacja wewnętrzna: 24/7Communication za McDonald’s Polska "Odkrywcy Jakości McDonald’s"
Event społeczny: Horeca Group za "#GdzieJestAndrzej? - ITAKA na Pol’and’rock"
Sustainability i CSR Communications: Be Communications, Roche Polska za projekt "Osoby z SM mówią: Nauka Ratuje Życie!"
Social media: 180heartbeats + Jung v Matt za projekt: "A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci"
Media Relations: Linkleaders, Grupa Pracuj, za "Jak zgarnąć 87 milionów? Data-driven PR Pracuj.pl"
Employer Branding: MJCC, McDonald's Polska, "McDonald’s ceni dojrzałość"
Content marketing-branded content: Hill+Knowlton Strategies Poland, TransferGo,
"TransferGo: Generacja Euro"
Custom Publishing: Publicon, "Turn Your Public On": dzielenie się wiedzą działa!"
Sektor spożywczy: Big Picture, Coca-Cola Poland za projekt :"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko / #iloveyouhater
Kultura i media: 3PR Consulting, Manufaktura za projekt "Człowiek z manufaktury"
Medycyna i zdrowie: Big Picture, Rak'n'roll, DDB, AVON, "#CośDoNichMam"
Przemysł i infrastruktura: MSL, ArcelorMittal Poland, "Jutro Bez Smogu – Drugie życie starych pieców"
Motoryzacja i transport: Cohn & Wolfe, "Wypożyczalnia choinek Volvo"
NGO i sektor publiczny: Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz… JESTEM, Havas Media, "Jeden dzień – wart całe życie"
Kreatywność: Imago Public Relations, Agencja 2012, "Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24"
Efektywność: Big Picture, Rak'n'roll, DDB, AVON, "#CośDoNichMam"
Research&Insight: Polska Izba Ubezpieczeń, OneMulti, Deloitte Polska, Hi.agencja za
Raport "Klimat ryzyka" i kampania #niezaklinaj
(fot. materiały prasowe)
W ramach konkursu Złote Spinacze, już po raz trzeci przyznana została Nagroda Publiczności. Zwycięski projekt został wyłoniony na podstawie głosowania internautów. W tym roku nagrodzono OLX wraz z agencją 180heartbeats + Jung v Matt za projekt: "A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci".
Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, podczas gali przyznany został Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" - otrzymała go agencja Big Picture.
Ponadto zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży – Gwiazdę PR. W tym roku wyróżniony został Piotr Czarnowski - prezes i założyciel pierwszej w Polsce firmy zajmującej się public relations (First Public Relations).
(fot. materiały prasowe)
Podczas Gali przyznana została także nagroda redakcji Rp.pl, którą otrzymała agencja Be Communications oraz Roche Polska za projekt "Osoby z SM mówią: Nauka Ratuje Życie!".
Ogłoszenie wyników oraz rozdanie nagród przyznanych w tegorocznej edycji konkursu odbyło się 6 grudnia. Pracom 80-osobowego jury przewodniczyła Magdalena Brzezińska, senior corporate affairs manager z Grupy Żywiec.
(fot. materiały prasowe)
(AMS, 07.12.2019)