Cheil Worldwide otworzyła w Polsce agencję Barbarian Warsaw
Sławomir Wala pracuje nad skompletowaniem zespołu i oferty Barbarian Warsaw (fot. materiały prasowe)
Barbarian Warsaw, digitalowa agencja kreatywna należąca do Cheil Worldwide, zaczęła wczoraj działalność w Polsce.
Agencja ma oferować m.in. tworzenie treści i zarządzanie nimi, marketing oparty na danych uzyskiwanych bezpośrednio od klientów, a także kompleksową obsługę agencyjną. Barbarian Warsaw kieruje dyrektor zarządzający Sławomir Wala, który ostatnio pełnił funkcję head of digital w Cheil Poland. W zespole agencji pracuje 20 osób (połowa przeszła z Cheil), ale jak zapewnił Wala, trwa rekrutacja nowych pracowników. - O tym, kto będzie w agencji pełnił kluczowe funkcje, m.in. dyrektora kreatywnego, poinformujemy w najbliższym czasie - zapowiada Wala.
Agencja Barbarian Warsaw rozpoczęła już prace nad projektami dla firmy Samsung, współpracuje też z Barbarian New York dla wybranych klientów na rynku amerykańskim. Barbarian pracuje dla takich klientów, jak IBM, Panasonic, Garnier, Solace, Omron, Emergent Holdings i międzynarodowa platforma handlowa EKA Software Solutions.
Barbarian Warsaw to pierwszy zagraniczny oddział istniejącej od 2001 roku amerykańskiej sieci. Polskie biuro ma być hubem produkcyjnym dla europejskich klientów, a także miejscem, w którym sieć Barbarian chce zwiększać kompetencje w zakresie technologii.
(AMS, 04.12.2019)