Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W listopadzie największą widownię miał finał Eurowizji Junior 2019

Finał Eurowizji Junior 2019 oglądało w TVP 1 średnio 5 mln osób (fot. materiały prasowe)

W zestawieniu programów z największą widownią w listopadzie pierwsze miejsce zajęła transmisja finału Eurowizji Junior 2019. W grupie komercyjnej największą widownię miał serial „M jak miłość”.

W grupie ogólnej emitowany 24 listopada w TVP 1 finał Eurowizji Junior 2019 oglądało średnio 5 mln osób (wygrała go Wiktoria Gabor). Kolejne miejsca to: „M jak miłość” (25 listopada w TVP 2) - 4,88 mln, „Rolnik szuka żony” (24 listopada w TVP 1) - 3,98 mln, mecz eliminacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej Izrael - Polska (16 listopada w TVP 1) - 3,67 mln, „Wiadomości” (24 listopada w TVP 1) - 3,38 mln, „Teleexpress” (30 listopada w TVP 1) - 3,31 mln, „Fakty” (25 listopada w TVN) - 3,3 mln, Puchar Świata w skokach narciarskich w Ruce (30 listopada w TVP 1) - 3,26 mln, mecz eliminacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej Polska - Słowenia (19 listopada w TVP 1) - 3,17 mln, „Na dobre i na złe” (6 listopada w TVP 2) - 3,11 mln.

W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) największą widownię miał odcinek „M jak miłość” emitowany 4 listopada w TVP 2 - 1,83 mln, a dalej: transmisja finału Eurowizji Junior (24 listopada w TVP 1) - 1,73 mln, mecz Izrael - Polska (16 listopada w TVP 1) - 1,42 mln, mecz Polska - Słowenia (19 listopada w TVP 1) - 1,39 mln, „Fakty” (25 listopada w TVN) - 1,38 mln, „Rolnik szuka żony” (24 listopada w TVP 1) - 1,26 mln, „Szybcy i wściekli 8” (22 listopada w TVN) - 1,15 mln, „Uwaga!” (4 listopada w TVN) - 1,13 mln, „Wydarzenia” (3 listopada w Polsacie) - 1,1 mln, „Kuchenne rewolucje” (14 listopada) - 1,08 mln.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 03.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.