"Rolnik szuka żony" oglądało w Jedynce średnio 3,53 mln widzów
TVP 1 emitowała program od 8 września do 1 grudnia w niedziele po godz. 21.15 (screen: YouTube/Rolnik szuka żony)
Szósta edycja reality show "Rolnik szuka żony" przyciągała przed telewizory średnio 3,53 mln widzów – o prawie 300 tys. mniej, niż piąta edycja w zeszłym roku.
TVP 1 emitowała program od 8 września do 1 grudnia w niedziele po godz. 21.15. Największą liczbę widzów – 4,23 mln – przyciągnął finałowy odcinek z 1 grudnia.
Pokazując program, Jedynka miała średnio 23,47 proc. udziału w rynku. To najwyższy wynik spośród wszystkich stacji. Udział Polsatu w tym samym czasie wynosił 9,75 proc., TVN – 8,34 proc., a TVP 2 – 2,31 proc. "Rolnik szuka żony" prowadził także w grupie komercyjnej z udziałem na poziomie 17,84 proc. (TVN miał 12,14 proc., Polsat – 10,8 proc., a TVP 2 – 1,81 proc.).
Z reklam wokół edycji show TVP 1 zebrała 17,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Piątą edycję programu, emitowaną od września do grudnia 2018 roku, oglądało średnio 3,82 mln osób.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(JSX, 03.12.2019)