"Przyjaciółki" w Polsacie jesienią straciły widzów
Polsat, pokazując "Przyjaciółki", przegrywał z TVP 1 i TVN (fot. materiały prasowe)
14. sezon serialu obyczajowego "Przyjaciółki" przyciągnął do Polsatu jesienią średnio 1,58 mln widzów - o 212 tys. mniej, niż rok temu zgromadził 12. sezon.
Polsat, pokazując "Przyjaciółki" w czwartki o 21.10 (od 5 września do 28 listopada), miał średnio 11,4 proc. udziału w rynku. W tym paśmie przegrywał z TVP 1 (17,82 proc.) i TVN (13,19 proc.), uzyskał lepszy rezultat niż TVP 2 (3,29 proc.). W grupie komercyjnej udział Polsatu wynosił 13,94 proc.
⇒ Zobacz też: Premiery seriali w grudniu
Polsat z reklam wokół serialu "Przyjaciółki" - według danych cennikowych - uzyskał jesienią 32,3 mln zł.
12. sezon "Przyjaciółek" jesienią 2018 roku oglądało w Polsacie średnio 1,8 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 02.12.2019)