"Kuba Wojewódzki" traci widzów
Odcinek programu "Kuba Wojewódzki" z udziałem Edyty Górniak i Michała Figurskiego był jednym z dwóch najpopularniejszych w tym sezonie (fot. Wojciech Kurczewski/TVN)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" oglądało jesienią w TVN średnio 955,2 tys. widzów - o 210 tys. mniej, niż przed rokiem.
TVN premierowe odcinki programu pokazywał we wtorki o 22.30, od 3 września do 26 listopada. W czasie emisji talk-show stacja miała średnio 11,29 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 wynosił 6,54 proc., TVP 2 - 6,29 proc., a Polsatu - 5,78 proc. W grupie komercyjnej TVN osiągnął 15,4 proc. udziału.
Najwięcej widzów - 1,1 mln - przyciągnęły odcinki z Edytą Górniak i Michałem Figurskim (26 listopada) oraz z Tomaszem Zeliszewskim, Mieczysławem Jureckim i Igorem Kwiatkowskim (17 września). TVN z reklam wokół programu Kuby Wojewódzkiego zebrał - według danych cennikowych - 18,5 mln zł.
Jesienią 2018 roku talk-show "Kuba Wojewódzki" gromadził w TVN średnio 1,17 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 02.12.2019)