Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 02, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuba Wojewódzki" traci widzów

Odcinek programu "Kuba Wojewódzki" z udziałem Edyty Górniak i Michała Figurskiego był jednym z dwóch najpopularniejszych w tym sezonie (fot. Wojciech Kurczewski/TVN)

Talk-show "Kuba Wojewódzki" oglądało jesienią w TVN średnio 955,2 tys. widzów - o 210 tys. mniej, niż przed rokiem.

TVN premierowe odcinki programu pokazywał we wtorki o 22.30, od 3 września do 26 listopada. W czasie emisji talk-show stacja miała średnio 11,29 proc. udziału w rynku - najwięcej spośród wszystkich telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 wynosił 6,54 proc., TVP 2 - 6,29 proc., a Polsatu - 5,78 proc. W grupie komercyjnej TVN osiągnął 15,4 proc. udziału.

Najwięcej widzów - 1,1 mln - przyciągnęły odcinki z Edytą Górniak i Michałem Figurskim (26 listopada) oraz z Tomaszem Zeliszewskim, Mieczysławem Jureckim i Igorem Kwiatkowskim (17 września). TVN z reklam wokół programu Kuby Wojewódzkiego zebrał - według danych cennikowych - 18,5 mln zł.

Jesienią 2018 roku talk-show "Kuba Wojewódzki" gromadził w TVN średnio 1,17 mln widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 02.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.