Dugin i Wyżnikiewicz awansowali w Leo Burnett Warszawa
Piotr Dugin (z lewej) pracę w reklamie rozpoczął w 2006 roku. Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą od 11 lat (fot. materiały prasowe)
Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz, senior copywriterzy, awansowali w agencji Leo Burnett Warszawa na stanowiska creative groupe heads.
Dugin i Wyżnikiewicz mają odpowiadać za zespół kreatywny pracujący dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol i P&G. Podlegają bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, executive creative directorowi agencji.
Piotr Dugin pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 roku w agencji G7. W latach 2008–2012 pracował dla Lowe GGK, a później przeszedł do Leo Burnett. Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatch & Saatchi, Walk Creatvie i Leo Burnett Warszawa. Dugin i Wyżnikiewicz są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu i marki Apap.
(AMS, 02.12.2019)