Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Brak finansowania z USA problemem dla polskich mediów  |  Walka z dezinformacją podczas kampanii  |  Radio Zet uruchomiło stream  |  Firma Virtu szuka agencji  |  Nowy szef działu w "Tygodniku Powszechnym"  |  Siedziba TVP w Kielcach  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Polsat Box Go bez podwyżek  |  Talent show "Rap Generation" w Prime Video  |  K+ PR obsługuje  |  Lorenz poszerza współpracę  |  OMG Outcomes  |  Sales manager w YOC Poland  |  WeCom PR dołącza  |  "The New York Times" ma już ponad 11 mln cyfrowych subskrypcji  |  Firma OpenAI zamówiła pierwszą komercyjną reklamę przy Super Bowl  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dugin i Wyżnikiewicz awansowali w Leo Burnett Warszawa

Piotr Dugin (z lewej) pracę w reklamie rozpoczął w 2006 roku. Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą od 11 lat (fot. materiały prasowe)

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz, senior copywriterzy, awansowali w agencji Leo Burnett Warszawa na stanowiska creative groupe heads.

Dugin i Wyżnikiewicz mają odpowiadać za zespół kreatywny pracujący dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol i P&G. Podlegają bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, executive creative directorowi agencji.

Piotr Dugin pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 roku w agencji G7. W latach 2008–2012 pracował dla Lowe GGK, a później przeszedł do Leo Burnett. Marek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatch & Saatchi, Walk Creatvie i Leo Burnett Warszawa. Dugin i Wyżnikiewicz są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu i marki Apap.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 02.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.