Najpopularniejsza w październiku na YouTube była reklama z Kendall Jenner
Kampania #CiaoKendall została utrzymana w scenerii barokowej i surrealistycznej (screen: Youtube.com/Reserved)
W październikowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard najpopularniejszą reklamą był spot marki odzieżowej Reserved, w którym wystąpiła top modelka Kendall Jenner.
Kendall Jenner została twarzą polskiej marki Reserved i pojawiła się w spocie promującym kolekcję jesienno-zimową 2019/2020. Kampanię #CiaoKendall utrzymano w scenerii barokowej i surrealistycznej, zaś modelka wcieliła się w bohaterki włoskich filmów. Spot wyreżyserował Gordon von Steiner. Na kanale Reserved na YouTube film opublikowano 2 października i obecnie obejrzano go już ponad 20 mln razy.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się spot marki technologicznej Samsung z udziałem rapera Wojciecha Sokoła, który promuje nowy smartfon Galaxy Note10. W reklamie Sokół przekonuje, że można pracować poza biurem. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Na Twoich zasadach".
Trzecią najpopularniejszą reklamą był film "Szef i reszta – Podwyżki" serwisu Pracuj.pl, w którym szef opowiada o rosnących kosztach życia, chociaż sam nie zamierza dać swoim pracownikom podwyżki.
Czwarte miejsce w zestawieniu zajęła kolejna reklama Pracuj.pl z serii "Szef i reszta", ale tym razem dotycząca awansu.
Piątkę zestawienia zamknęła reklama sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) - "Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – Magiczne Drzewo!".
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 28.11.2019)