Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Była szefowa marketingu Samsunga i UPC w HBO

Anna Putts wcześniej pracowała m.in. w UPC, Samsungu i NC+ (fot. materiały prasowe)

Anna Putts objęła stanowisko director brand marketing na Europę Środkową w HBO.

- Jest to nowa pozycja w organizacji. Anna będzie zarządzała brand marketingiem w krajach Europy Środkowej - informuje Agnieszka Niburska, wicedyrektor marketingu HBO ds. PR. Annie Putts podlegać będzie dyrektor marketingu HBO Beata Czarnecka.

Wcześniej Putts była szefową komunikacji marketingowej UPC na Europę Środkowo-Wschodnią, a także dyrektorem marketingu Samsung Electronics Polska i NC+.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 28.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.