Fox sprzedał już wszystkie reklamy na Super Bowl
Najwyższa oferta za 30-sekundową reklamę wyniosła 5,6 mln dol. (fot. Pixabay.com)
Fox Television Network sprzedał już wszystkie reklamy telewizyjne przed wyznaczonym na 2 lutego Super Bowl, finałem rozgrywek w futbolu amerykańskim. To jedna z najszybszych wyprzedaży w ostatnich latach.
SQAD - firma zajmująca się badaniem kosztów mediów podała, że najwyższa oferta za 30-sekundową reklamę wyniosła 5,6 mln dol. Na razie nie ujawniono nazwy marki, która zaoferowała takie pieniądze. Ta kwota oznacza jednak, że ubiegłoroczny rekord w kategorii reklam 30-sekundowych został pobity o 100 tys. dol.
Z raportu SQAD wynika, że tegoroczna cena żadnego z 30-sekundowych spotów nie spadła poniżej 5,2 mln dol. Nadal nie wiadomo nic na temat działań reklamowych Super Bowl w prasie.
Ostatni Super Bowl w USA obejrzało 103,4 mln widzów.
(MAC, 28.11.2019)