Mixx Awards: Saatchi & Saatchi IS, OMD i BNP Paribas wśród laureatów
![](/images/contents/photo_59502_1574938482_big.jpg)
Jury wyłoniło laureatów w 16 kategoriach (fot. materiały prasowe)
W 13. edycji konkursu Mixx Awards 2019 Agencją Roku zostało Saatchi & Saatchi IS, Domem Mediowym Roku – OMD, a Reklamodawcą Roku – BNP Paribas.
W konkursie Mixx Awards, skierowanym do reklamodawców, agencji i domów mediowych, wręczane są nagrody za najlepsze kampanie marketingowe prowadzone w internecie.
Jury wyłoniło laureatów w 16 kategoriach. O nagrody walczyły łącznie 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji. Wręczono 3 złote statuetki, 16 srebrnych i 22 brązowe. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i zwrot z inwestycji.
![Press](/images/contents_blocks/photo_131773_1574938531_big.jpg)
Wręczono 3 złote statuetki, 16 srebrnych i 22 brązowe (fot. materiały prasowe)
Złote statuetki trafiły do twórców kampanii: „Ekstraklasa Games” (Lagardere Sports Poland, Gameset), „Jak TO robić?” (Abstra) oraz „NIE JEM” (Labcon, Value Media, Media Ready, SAR, SalesTube).
![Press](/images/contents_blocks/photo_131775_1574938587_big.jpg)
Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska (fot. materiały prasowe)
Przyznano także nagrody specjalne. Agencją Roku zostało Saatchi & Saatchi IS, Domem Mediowym Roku – OMD, a Reklamodawcą Roku – BNP Paribas. Tytuł Człowieka Roku otrzymał Dawid Szczepaniak - executive creative director i partner w VMLY&R Poland. Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Jacek Świderski, prezes Grupy Wirtualna Polska.
(PAZ, 28.11.2019)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)