Z Eurozetu odchodzi dyrektor marketingu

Agnieszka Szozda przeprowadziła rebranding Radia Zet, Chillizet, a także zmianę Radia Zet Gold w Meloradio (fot. materiały prasowe)
Z Eurozetu odchodzą dyrektor marketingu Agnieszka Szozda i trzy osoby z kierowanego przez nią działu.
- Zarząd zdecydował o reorganizacji działu i zmianie struktury. Celem tego działania jest usprawnienie procesów decyzyjnych - mówi Małgorzata Kozieł, rzeczniczka Eurozetu. Nie będzie już stanowiska dyrektora marketingu. Z kolei brand managerowie poszczególnych rozgłośni Eurozetu od grudnia przejdą do zespołów tych stacji.
Agnieszka Szozda do Eurozetu dołączyła w czerwcu 2016 roku. Odpowiadała za rebranding Radia Zet, Chillizet, a także zmianę Radia Zet Gold w Meloradio. Wcześniej była m.in. head of marketing & communication w A+E Networks (w latach 2013-2014), strategic marketing director w Sony Music Entertainment Poland (2009-2012). Natomiast w latach 2004-2008 była związana z działem marketingu MTV Networks Poland (obecnie Viacom).
(KOZ, 27.11.2019)
