Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel Gremi Media ze wzrostem przychodów i zysku po trzech kwartałach

We wrześniu GPW zdecydowała o zakwalifikowaniu akcji spółki do listy alertów (fot. Pixabay)

Po trzech kwartałach 2019 roku grupa kapitałowa KCI SA zanotowała 86,4 mln zł przychodu (w tym samym okresie 2018 roku miała 83,6 mln zł) i zysk netto na poziomie 16,8 mln zł (5,26 mln zł rok wcześniej).

W lipcu prezesem KCI został Piotr Łysek. Wcześniej, jak podała spółka w raporcie, "w związku z zaangażowaniem w nowe projekty" z funkcji zrezygnował Grzegorz Hajdarowicz. W tym samym miesiącu Giełda Papierów Wartościowych zdecydowała o zakwalifikowaniu akcji spółki do listy alertów i strefy niższej płynności oraz wykreślenia z indeksu sektorowego WIG-media. Na listę alertów trafiają spółki, których średnie kursy z ostatnich trzech miesięcy były poniżej 50 gr. Zarząd spółki przedłożył program naprawczy. 26 listopada akcje spółki wciąż były na liście alertów, na koniec czwartkowej sesji akcja KCI była wyceniana na 47 gr.

KCI jest większościowym akcjonariuszem Gremi Media SA (wydawcy "Rzeczpospolitej", "Gazety Giełdy Parkiet" i "Uważam Rze Historia"), ma ponad 80 proc. udziałów w spółce.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 27.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.