"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Małek podcast managerem w grupie LTTM

Maciej Małek odpowiada m.in. za pozyskiwanie nowych twórców podcastów (fot. materiały prasowe)

Grupa LTTM (tworzą ją LifeTube, Talent Media i HubYT) utworzyła stanowisko podcast managera, które objął Maciej Małek. 

W LTTM odpowiada za rozwój oferty dla reklamodawców, pozyskiwanie nowych twórców podcastów oraz za wsparcie zrzeszonych już podcasterów. Do jego zadań należy m.in. wsparcie marek w realizacji kampanii marketingowych przy wykorzystaniu podcastów.

Maciej Małek zapowiada, że wraz z LTTM chcą łączyć twórców z markami. "Twórcom dać możliwość rozwoju, eksperymentowania, wzbogacenia zaplecza technicznego i merytorycznego, a także szansę na profesjonalizację swojej działalności i stworzenia z podcastów biznesu. Markom z kolei umożliwić dostęp do aktywnej, zaangażowanej i często umiarkowanie spenetrowanej reklamowo publiczności" - komentuje Małek.

Maciej Małek jest twórcą Podcastblog.pl, serwisu poświęconego rozwojowi rynku podcastów, a także autorem podcastu "Interpretacje Dowolne". Wcześniej współpracował m.in. z Blomedia, NextWeb Media, Wirtualną Polską i FWW Communication. Odpowiadał za budowanie i wdrażanie strategii marketingowych, komunikację i promocję takich marek, jak Lenovo, HTC, LG, Canon Polska, Rockwool.

W br. sieć partnerska LifeTube wraz z agencją Słucham stworzyły sieć twórców podcastów

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 25.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.