Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Pol od stycznia zacznie pracę dla Wirtualnej Polski

Michał Pol dla WP SportoweFakty będzie m.in. przygotowywał materiały wideo (fot. materiały prasowe)

Z początkiem przyszłego roku Michał Pol rozpocznie współpracę z serwisem WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska). Jeszcze do niedawna dziennikarz był szefem segmentu sportowego Ringier Axel Springer Polska.

Dla WP SportoweFakty będzie od stycznia przygotowywał materiały wideo realizowane na żywo i publikowane zarówno w serwisie, jak i na oficjalnym kanale YouTube dziennikarza. Dodatkowo Pol będzie pisać dwa artykuły tygodniowo. 

"Zdaję sobie sprawę, że moje przejście do Wirtualnej Polski to jak transfer z FC Barcelona do Realu Madryt, ale nie jest to przypadek Luisa Figo – rozstajemy się z Onetem w dobrych relacjach" - twierdzi cytowany w komunikacie Michał Pol.

Nagrania wideo będą realizowane w studiu Wirtualnej Polski, siedzibie agencji Sport Brokers oraz podczas eventów i ważnych wydarzeń sportowych. WP zyskuje wyłączność na dalszą dystrybucję materiałów Michała Pola w polskim internecie.

Po odejściu z RASP na początku września Michał Pol został partnerem agencji marketingu sportowego Sport Brokers (Grupa Arskom). W piątek poinformował "Presserwis", że współpraca z WP nic w tej kwestii nie zmienia.

Michał Pol był w przeszłości wieloletnim dziennikarzem działu sportowego "Gazety Wyborczej", przez pewien czas kierował także działem wideo Sport.pl. Do RASP dołączył w 2013 roku i został redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”. W 2017 roku objął funkcję dyrektora zarządzającego segmentem sportowym firmy.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w październiku 5,94 mln użytkowników (spadek o 6,45 proc. w porównaniu z wrześniem). To najpopularniejszy serwis sportowy w zestawieniu.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 22.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.