Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Pol od stycznia zacznie pracę dla Wirtualnej Polski

Michał Pol dla WP SportoweFakty będzie m.in. przygotowywał materiały wideo (fot. materiały prasowe)

Z początkiem przyszłego roku Michał Pol rozpocznie współpracę z serwisem WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska). Jeszcze do niedawna dziennikarz był szefem segmentu sportowego Ringier Axel Springer Polska.

Dla WP SportoweFakty będzie od stycznia przygotowywał materiały wideo realizowane na żywo i publikowane zarówno w serwisie, jak i na oficjalnym kanale YouTube dziennikarza. Dodatkowo Pol będzie pisać dwa artykuły tygodniowo. 

"Zdaję sobie sprawę, że moje przejście do Wirtualnej Polski to jak transfer z FC Barcelona do Realu Madryt, ale nie jest to przypadek Luisa Figo – rozstajemy się z Onetem w dobrych relacjach" - twierdzi cytowany w komunikacie Michał Pol.

Nagrania wideo będą realizowane w studiu Wirtualnej Polski, siedzibie agencji Sport Brokers oraz podczas eventów i ważnych wydarzeń sportowych. WP zyskuje wyłączność na dalszą dystrybucję materiałów Michała Pola w polskim internecie.

Po odejściu z RASP na początku września Michał Pol został partnerem agencji marketingu sportowego Sport Brokers (Grupa Arskom). W piątek poinformował "Presserwis", że współpraca z WP nic w tej kwestii nie zmienia.

Michał Pol był w przeszłości wieloletnim dziennikarzem działu sportowego "Gazety Wyborczej", przez pewien czas kierował także działem wideo Sport.pl. Do RASP dołączył w 2013 roku i został redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”. W 2017 roku objął funkcję dyrektora zarządzającego segmentem sportowym firmy.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w październiku 5,94 mln użytkowników (spadek o 6,45 proc. w porównaniu z wrześniem). To najpopularniejszy serwis sportowy w zestawieniu.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 22.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.