Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spada sprzedaż tygodników lokalnych, „Tygodnik Zamojski” liderem

Największy spadek sprzedaży zanotował "Kramik – Plus", najmniejszy - "Tygodnik Zamojski"

Wszystkie kontrolowane przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy tygodniki lokalne i regionalne zanotowały we wrześniu spadki sprzedaży. Najwięcej stracił "Kramik – Plus" (Polska Press), najmniej „Tygodnik Zamojski” (Wydawnictwo Zamojskie), który pozostaje liderem segmentu.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Zamojskiego” wyniosła we wrześniu 17 031 egz. (spadek o 4,6 proc. względem września 2018 roku). W pierwszej trójce znalazły się też: „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) - 9158 egz. (spadek o 13,95 proc.) i „TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt) - 7971 egz. (spadek o 15,19 proc.). Dalej były: „Obserwator Lokalny” (Agencja Wydawnicza Agard) - 7480 egz. (spadek o 6,22 proc.), „Nowy Łowiczanin” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin) - 5490 egz. (spadek o 15,12 proc.), „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy) - 3418 egz. (spadek o 13,99 proc.), „Kramik - Plus” - 1978 egz. (spadek o 21,26 proc.), „Wieści z Głowna i Strykowa” (Oficyna Wydawnicza Nowy Łowiczanin) - 1541 egz. (spadek o 17,37 proc.).

ZKDP informuje, że w związku z ustaniem członkostwa nie ma danych dotyczących tygodnika „Życie Podkarpackie”. Wczoraj w wydawnictwie Ziemia Przemyska nie udało nam się uzyskać komentarza w tej sprawie.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 21.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.