Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen Paliwa sponsorem tytularnym siatkarzy z Warszawy

Drużyna siatkarska będzie występować pod nazwą Verva Warszawa Orlen Paliwa (fot. materiały prasowe)

Spółka Orlen Paliwa (PKN Orlen) została sponsorem tytularnym klubu siatkarskiego Projekt Warszawa. Drużyna będzie występować pod nazwą Verva Warszawa Orlen Paliwa.

Siatkarze z Warszawy występowali wcześniej w drużynie Onico Warszawa. Zostali jednak bez finansowania po tym, jak dotychczasowy sponsor tytularny (firma paliwowa Onico) ogłosił upadłość. Wówczas powstał Projekt Warszawa, który rywalizował w lidze siatkarskiej. Teraz jego sponsorem na trzy sezony został Orlen. "Współpraca spółki Orlen Paliwa z Projektem Warszawa to element naszej strategii, nakierowanej na budowanie rozpoznawalności konkretnych marek. W tym przypadku jest to Verva" – zapewnia Anna Ziobroń, dyrektor biura marketingu sportowego, sponsoringu i eventów PKN Orlen. W ramach umowy sponsorskiej będą promowane marki: Orlen Paliwa, Verva, Baq i Ekoterm.

Onico na sponsorowanie klubu wydała kilkanaście milionów złotych, z czego w ubiegłym sezonie 10 mln zł. Według ustaleń "Pulsu Biznesu" klub rozmowy na temat nowej umowy sponsorskiej prowadził z dwiema firmami: Westminster i PKN Orlen.

W ostatnim sezonie (2018/2019) w warszawskiej drużynie występował najlepszy siatkarz ostatnich mistrzostw świata Bartosz Kurek i wielu innych reprezentantów Polski. Warszawska drużyna jest aktualnym wicemistrzem Polski w siatkówce.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 21.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.