Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP zebrała 73 mln zł z reklam przy meczach Polaków w eliminacjach do Euro 2020

TVP 1 i TVP 2 zebrały z reklam cennikowo 63,95 mln zł, a TVP Sport - 9,06 mln zł (screen: Youtube.com/Łączy nas piłka)

Telewizja Polska z reklam wokół transmisji meczów reprezentacji Polski w eliminacjach do przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej uzyskała 73 mln zł - wynika z danych cennikowych. Spotkania w TVP 1 i TVP 2 oglądało średnio 3,78 mln widzów.

TVP 1 i TVP 2 zebrały z reklam cennikowo 63,95 mln zł, a TVP Sport - 9,06 mln zł. Z kolei wpływy reklamowe Polsat Sport z tego tytułu wyniosły 3,7 mln zł. Dane nie uwzględniają rabatów przyznawanych klientom.

TVP 1 i TVP 2, transmitując dziesięć spotkań eliminacyjnych Polaków, miały średnio 25,94 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 27,97 proc. w grupie komercyjnej.

W TVP Sport spotkania polskiej reprezentacji gromadziły średnio 832,5 tys. widzów, a w Polsat Sport - 627,3 tys. widzów.

Najwięcej widzów zgromadził mecz Polska - Łotwa rozegrany 24 marca - łącznie ok. 7 mln widzów: w TVP 1 mecz oglądało średnio 5,11 mln, w TVP Sport - 1,25 mln, a w Polsat Sport - 621,1 tys. widzów.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 21.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.