Agencja DDB Warszawa nagrodzona srebrem w konkursie Epica
W tegorocznej, 33. edycji konkursu reklamowego Epica srebrną nagrodę zdobyła agencja DDB Warszawa.
W kategorii Experiential & Shopper Marketing nagrodzono kampanię DDB Warszawa zrealizowaną dla McDonald's Polska "Get into a snow globe". Była to akcja, która odbyła się na placu Zamkowym w Lublinie w grudniu ub.r. - powstała tam przezroczysta kula zbudowana na wzór śnieżnych zabawek, a w niej restauracja McDonald's.
Na konkurs Epica wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów, najwięcej z Niemiec, Francji i Stanów Zjednoczonych.
W jury konkursu zasiadają dziennikarze zajmujący się profesjonalnie tematyką marketingu i reklamy. Polskę reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji Epica Awards jest Fiona Rogers, chief operating officer w Magnum Photos. Finałowa gala konkursu Epica odbędzie się w czwartek w Amsterdamie.
(AMS, 19.11.2019)