Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie co trzeci internauta w Polsce płaci za dostęp do VoD

Ponad połowa badanych mających abonament przynajmniej jednego z serwisów VoD opłaca Netfliksa (fot. YTCount/Unsplash)

31 proc. internautów deklaruje płacenie za dostęp do serwisów wideo na żądanie - wynika z badania agencji mediowej Mindshare Polska.

Spośród respondentów posiadających abonament przynajmniej jednego serwisu VoD najwięcej - bo 57 proc. - ma wykupionego Netfliksa. Z HBO Go korzysta 31 proc., a z płatnych pakietów Ipli i Playera odpowiednio 20 proc. i 18 proc.

39,5 proc. spośród badanych nieposiadających żadnej płatnej subskrypcji VoD uważa, że oferta darmowych materiałów w serwisach zaspokaja ich potrzeby. Najwięcej, bo 51 proc. internautów nieposiadających abonamentu uważa, że treści emitowane w telewizji są wystarczające, a zbyt wysoki koszt posiadania konta jest barierą dla 17 proc. z nich. Z nieodpłatnych serwisów VoD korzysta 81 proc. internautów.

Co najmniej raz w tygodniu treści wideo w serwisach VoD ogląda 39 proc. internautów, a codziennie lub prawie codziennie - 10 proc. Wśród użytkowników serwisów VoD 41 proc. deklaruje oglądanie innych treści niż te emitowane w telewizji linearnej, ale 36 proc. korzysta z nich, aby zobaczyć filmy i programy emitowane równolegle w tradycyjnej telewizji.

Agencja Mindshare Polska zrealizowała badanie metodą CAWI na próbie 1 tys. internautów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 19.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.