Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje Media People i Walk przygotowały kampanię Smyka

Kampania prowadzona jest m.in. w internecie (screen: Youtube.com/SMYK Cały dla małych!)

Smyk SA, właściciel sieci sklepów, rozpoczął kampanię reklamową "Magiczny czas ze Smykiem". Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Walk Creative i Media People, które zostały wybrane w przetargach.

Latem Smyk SA wybrał agencję Walk Creative do obsługi reklamowej, a do obsługi mediowej – agencję Media People. Przygotowana przez nie świąteczna kampania prowadzona jest w TVP 1, TVP 2, stacjach tematycznych oraz radiowych: RMF FM, sieć Eska, Vox FM i Plus. Kampania prowadzona jest też w internecie (portale, blogi, media społecznościowe). W ramach działań reklamowych prowadzony jest konkurs konsumencki "Czas ze Smykiem", w którym firma zachęca, aby rodzice spędzali jak najwięcej czasu ze swoimi dziećmi.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 15.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.