Agencje Media People i Walk przygotowały kampanię Smyka
Kampania prowadzona jest m.in. w internecie (screen: Youtube.com/SMYK Cały dla małych!)
Smyk SA, właściciel sieci sklepów, rozpoczął kampanię reklamową "Magiczny czas ze Smykiem". Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Walk Creative i Media People, które zostały wybrane w przetargach.
Latem Smyk SA wybrał agencję Walk Creative do obsługi reklamowej, a do obsługi mediowej – agencję Media People. Przygotowana przez nie świąteczna kampania prowadzona jest w TVP 1, TVP 2, stacjach tematycznych oraz radiowych: RMF FM, sieć Eska, Vox FM i Plus. Kampania prowadzona jest też w internecie (portale, blogi, media społecznościowe). W ramach działań reklamowych prowadzony jest konkurs konsumencki "Czas ze Smykiem", w którym firma zachęca, aby rodzice spędzali jak najwięcej czasu ze swoimi dziećmi.
(IKO, 15.11.2019)