Grupa WP przed Facebookiem w październiku
Liczba internautów w Polsce w październiku wyniosła ogółem 28,1 mln (fot. Glenn Carstens-Peters/Unsplash.com)
Jak wynika z danych Gemius/PBI, Grupa Google była liderem polskiego internetu w październiku. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Grupa Wirtualna Polska, która wyprzedziła Facebook.com.
Serwisy Grupy Google odwiedziło łącznie 26,39 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa Wirtualna Polska - 21,26 mln, Facebook.com - 21,03 mln, Grupa RAS Polska - 20,81 mln, Youtube.com - 18,78 mln, Grupa Interia.pl - 18,62 mln, Grupa Allegro - 17,57 mln, Grupa Polska Press - 17,45 mln, Grupa OLX - 16,85 mln oraz Grupa Gazeta.pl - 16,01 mln.
Serwisy Grupy Google dziennie odwiedzało średnio 14,78 mln użytkowników, Facebook.com - 7,7 mln, Grupy WP - 7,01 mln, Grupy RAS Polska - 5,93 mln, Youtube.com - 5,59 mln, Grupy OLX - 4,1 mln, Grupy Allegro.pl - 4,06 mln, Grupy Interia.pl - 4 mln, Grupy Polska Press - 3,16 mln, Grupy Gazeta.pl - 3,14 mln.
Serwisy Grupy Google odwiedziło łącznie 26,39 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)
W rankingu domen w październiku liderem była strona Google.com, która miała 25,72 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com - 21,03 mln, Youtube.com - 18,78 mln, Wp.pl - 17,13 mln, Onet.pl - 16,89 mln, Allegro.pl - 16,58 mln, Wikipedia.org - 14,57 mln, Google.pl - 14,06 mln, Interia.pl - 13,51 mln oraz Olx.pl - 13,17 mln.
Najpopularniejszą aplikacją według badania była Google - korzystało z niej 19,16 mln użytkowników. Najpopularniejszą polską aplikacją była Rossmann PL - korzystało z niej 6,56 mln użytkowników.
Liczba internautów w Polsce w październiku wyniosła ogółem 28,1 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 23,9 mln.
(PAZ, 12.11.2019)