Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  FoodCare przegląda rynek  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W trzech kwartałach reklamodawcy wydali w Polsce 6,9 mld zł

Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły w trzecim kwartale o 12,5 proc., co było związane głównie z wyborami parlamentarnymi (fot. materiały prasowe)

Agora szacuje, że rynek reklamy w Polsce wzrósł w trzecim kwartale br. o ponad 6 proc. (w porównaniu do tego samego czasu w 2018 r.), a dynamika rynkowych wydatków na reklamę była wyższa niż oczekiwana. Reklamodawcy wydali w tym czasie na promowanie swoich produktów i usług ponad 2,1 mld zł.

Z szacunków Agory wynika, że w pierwszych trzech kwartałach wartość wydatków na reklamę wzrosła o ponad 2,5 proc. (w porównaniu do tego samego okresu ub.r.), do kwoty 6,9 mld zł.

Spółka nie zmieniła jednak swoich szacunków dotyczących dynamiki wydatków na reklamę w Polsce w całym 2019 roku. Wciąż przewiduje, że wzrost wydatków na reklamę w Polsce będzie się kształtować w przedziale od 1,5 do 3,5 proc.

W trzecim kwartale br. wzrosły wszystkie segmenty rynku poza reklamą prasową. Wydatki reklamowe na reklamę zewnętrzną wzrosły o 12,5 proc., na internetową – o 12 proc., radiową – o 11,5 proc., kinową – o 9 proc., a telewizyjną – o 2 proc. Spadki zanotowały reklamy w czasopismach – o 6,5 proc. i dziennikach – o 9 proc.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 12.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.