Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grafitowy ołówek od D&AD dla kampanii "Twojego Weekendu"

Ostatni numer magazynu "Twój Weekend" wydano w marcu 2019 roku (fot. materiały prasowe)

Projekt kampanii promującej wydanie ostatniego numeru "Twojego Weekendu" został uhonorowany grafitowym ołówkiem D&AD Impact.

Nagrody D&AD Impact są przyznawane w 18 kategoriach. Projekt ostatniego "Twojego Weekendu" otrzymał statuetkę w kategorii Campaign/Equality and Diversity.

"Ostatni Twój Weekend" został zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker i Papaya Films dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Symbolicznie pismo zamknięto wydaniem w marcu br. Dotąd projekt otrzymał m.in. dwie brązowe nagrody w konkursie London International Awards, Grand Prix w kategorii Glass i Tytanowego Lwa na Cannes Lions 2019, a także Grand Prix na Gerety Awards i złoto na Print Innovation Awards 2019.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 12.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.