Grafitowy ołówek od D&AD dla kampanii "Twojego Weekendu"
Ostatni numer magazynu "Twój Weekend" wydano w marcu 2019 roku (fot. materiały prasowe)
Projekt kampanii promującej wydanie ostatniego numeru "Twojego Weekendu" został uhonorowany grafitowym ołówkiem D&AD Impact.
Nagrody D&AD Impact są przyznawane w 18 kategoriach. Projekt ostatniego "Twojego Weekendu" otrzymał statuetkę w kategorii Campaign/Equality and Diversity.
"Ostatni Twój Weekend" został zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker i Papaya Films dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Symbolicznie pismo zamknięto wydaniem w marcu br. Dotąd projekt otrzymał m.in. dwie brązowe nagrody w konkursie London International Awards, Grand Prix w kategorii Glass i Tytanowego Lwa na Cannes Lions 2019, a także Grand Prix na Gerety Awards i złoto na Print Innovation Awards 2019.
(MNI, 12.11.2019)