„Sport” z najmniejszym spadkiem sprzedaży we wrześniu

Liderem zestawienia pozostaje "Gazeta Pomorska"
Wszystkie dzienniki regionalne zanotowały we wrześniu spadki sprzedaży. Aż 20 z 25 tytułów miało spadki dwucyfrowe. Najmniejszą stratę odnotował „Sport” (Whizz) - 1,84 proc.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” we wrześniu wyniosła 24 898 egz. i była niższa o 11 proc. w porównaniu z wrześniem ub.r. W pierwszej piątce zestawienia znalazły się też: „Dziennik Zachodni” - 18 717 egz. (spadek o 17 proc.), „Głos Wielkopolski” - 17 097 egz. (spadek o 12,59 proc.), „Express Ilustrowany” - 13 391 (spadek o 16,25 proc.) i „Głos - Dziennik Pomorza” - 12 699 egz. (spadek o 9,12 proc.). Wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.
We wrześniu największe spadki odnotowały: „Super Nowości” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - o 19,25 proc., do 4456 egz. i „Gazeta Lubuska” (Polska Press Grupa) - o 17,65 proc., do 11 444 egz.
(PAZ, 08.11.2019)
