Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UPC Polska z większą bazą abonentów

Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,135 mln usług (fot. Pexels.com)

Operator kablowy UPC Polska na koniec trzeciego kwartału 2019 roku miał 1,471 mln abonentów - o 2,8 proc. więcej, niż na koniec trzeciego kwartału 2018 roku.

Z danych opublikowanych przez operatora wynika, że z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec września 1,061 mln klientów (o 2,7 proc. więcej, niż rok wcześniej), telewizji analogowej - 184 tys. (wzrost o 2,4 proc.), internetu - 1,211 mln (wzrost o 5 proc.), a telefonii - 679 tys. (wzrost o 5,5 proc.).

Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,135 mln usług (wzrost o 4,2 proc.).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 08.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.