Agencja Medialna All Inclusive zmienia nazwę i przechodzi rebranding
Za nową koncepcję graficzną logotypu odpowiada Aneta Zegarska
Agencja Medialna All Inclusive po 12 latach działania zmienia nazwę na Agencja Medialna Strategic Advisors i przechodzi rebranding.
Agencja w ostatnich latach zaczęła kłaść nacisk na rozwój doradztwa strategicznego, kryzysowego, projektów z zakresu employer brandingu i CSR. Wyspecjalizowała się też w opracowywaniu raportów rynkowych dla klientów z różnych branż. "Profil agencji kształtował się i zmieniał wraz z potrzebami naszych klientów. Obecnie większość umów jakie obsługujemy dotyczy usług zintegrowanych" - tłumaczy w komunikacie prasowym Marta Biernacka-Miernik, dyrektor zarządzająca Agencji Medialnej Strategic Advisors.
Za nową koncepcję graficzną logotypu odpowiada Aneta Zegarska. Agencja uruchomiła też nową stronę internetową.
(AMS, 04.11.2019)