Doner będzie odpowiadać w USA za promocję produktów Johnson & Johnson
![](/images/contents/photo_59043_1571983207_big.jpg)
Johnson & Johnson Consumer Health to producent Listerine, Tylenolu i Zyrtecu (fot. Pixabay)
Amerykańska agencja Doner będzie w USA odpowiadać za reklamę farmaceutyków firmy Johnson & Johnson, w tym za marki Listerine, Tylenol i Zyrtec.
Poprzednio Johnson & Johnson Consumer Health obsługiwała należąca do grupy WPP agencja Wunderman Thompson. W związku z utratą klienta agencja zamknęła butik The Neighborhood, przeznaczony wyłącznie do jego obsługi w USA. Agencja podkreśla, że nadal pracuje dla Johnson & Johnson poza Stanami Zjednoczonymi.
Koncern Johnson & Johnson wydał w 2019 roku na reklamę Listerine, Tylenolu i Zyrtecu blisko 91 mln dol. W analogicznym okresie ub.r. reklama tych produktów kosztowała 114 mln, a w całym roku 2018 – blisko 194 mln dol. (dane cennikowe Kantar Media).
(MC, 25.10.2019)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)