Program "Starsza pani musi fiknąć" przyciągał do TVN średnio 1,2 mln widzów
"Starsza pani musi fiknąć" jest polską wersją brytyjskiego formatu "50 Ways to Kill Your Mammy" (fot. Grzegorz Piekarski/TVN)
Program "Starsza pani musi fiknąć" oglądało w TVN średnio 1,2 mln widzów.
TVN emitował program w środy o 21.30, od 4 września do 23 października. Najwięcej widzów - 1,6 mln - przyciągnął odcinek z 2 października. Pokazując "Starsza pani musi fiknąć", stacja miała średnio 9,58 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (14,29 proc.), ale więcej od TVP 1 (9,46 proc.) i Polsatu (6 proc.). W grupie komercyjnej TVN był liderem rynku z udziałem na poziomie 11,73 proc.
TVN z reklam wokół "Starsza pani musi fiknąć", według danych cennikowych, uzyskał 15,8 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement.
W programie "Starsza pani musi fiknąć" rodzice znanych osób wykonują zadania wymagające odwagi.
(KOZ, 25.10.2019)