Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "Starsza pani musi fiknąć" przyciągał do TVN średnio 1,2 mln widzów

"Starsza pani musi fiknąć" jest polską wersją brytyjskiego formatu "50 Ways to Kill Your Mammy" (fot. Grzegorz Piekarski/TVN)

Program "Starsza pani musi fiknąć" oglądało w TVN średnio 1,2 mln widzów.

TVN emitował program w środy o 21.30, od 4 września do 23 października. Najwięcej widzów - 1,6 mln - przyciągnął odcinek z 2 października. Pokazując "Starsza pani musi fiknąć", stacja miała średnio 9,58 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (14,29 proc.), ale więcej od TVP 1 (9,46 proc.) i Polsatu (6 proc.). W grupie komercyjnej TVN był liderem rynku z udziałem na poziomie 11,73 proc.

TVN z reklam wokół "Starsza pani musi fiknąć", według danych cennikowych, uzyskał 15,8 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement.

W programie "Starsza pani musi fiknąć" rodzice znanych osób wykonują zadania wymagające odwagi.

(KOZ, 25.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.