Ekstraklasa SA przygotowuje się do przetargu na sprzedaż praw mediowych
Planowany przez Ekstraklasę przetarg ma dotyczyć sprzedaży praw na sezony 2021/22 - 2024/25 (screen: Youtube.com/EkstraklasaORG)
Ekstraklasa SA prowadzi rozmowy na temat sprzedaży praw do rozgrywek w sezonach 2021/22 - 2024/25. Jej przedstawiciele wzięli udział w targach mediów sportowych i marketingu sportowego Sportel w Monako.
W ramach nowego przetargu Ekstraklasa zaoferuje krajowe i międzynarodowe prawa mediowe obejmujące m.in. transmisje meczów na żywo, skróty i fragmenty spotkań pokazywane w programach informacyjnych. Kształt poszczególnych pakietów ma być wypracowany po konsultacjach z branżą.
W Monako władze spółki spotkały się z przedstawicielami platformy Canal+, TVP, Polsatu, Eleven Sports, Discovery Eurosport, z nadawcami działającymi na zagranicznych rynkach (ESPN, Fox, Bein Sports, DAZN), firmami IMG, Stats Perform, a także platformami bukmacherskimi i skautingowymi.
W sezonach 2019/20 i 2020/21 mecze Ekstraklasy transmituje Canal+ oraz TVP.
(PAZ, 24.10.2019)