TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Rada Mediów Narodowych prosi o pomoc  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Rada Mediów Narodowych prosi o pomoc  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Rada Mediów Narodowych prosi o pomoc  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Październik 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor Agencji Muzycznej Polskiego Radia odwołany bez uzasadnienia

Piotr Nagłowski Agencją Muzyczną kierował od początku 2018 roku (screen YouTube.com/Polskie Radio)

Piotr Nagłowski nie jest już dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia - dowiedział się "Presserwis".

Nagłowskiego odwołał ze stanowiska prezes radia Andrzej Rogoyski. - Nie znam uzasadnienia, nie rozmawiałem z prezesem - mówi Nagłowski, który pozostaje pracownikiem Polskiego Radia. Od 20 września jest na zwolnieniu lekarskim.

Rzeczniczka Polskiego Radia Ewelina Steczkowska informuje, że obowiązki dyrektora agencji pełni wicedyrektor Elżbieta Janduła.

Piotr Nagłowski został dyrektorem Agencji Muzycznej na początku 2018 roku za prezesury Jacka Sobali. W przeszłości był m.in. szefem wytwórni muzycznej BMG Polska i spółki Scena FM, należącej wówczas do RMF FM.

Agencja Muzyczna jest wytwórnią muzyczną należącą do Polskiego Radia.

(KOZ, 24.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.