Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Październik 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akcelerator Surferzy Wiedzy pomaga wejść na rynek nowych technologii

Udział w akceleratorze jest rozliczany w modelu de minimis, a więc formy wsparcia publicznego dla małych i średnich przedsiębiorców (fot. materiały prasowe)

Surferzy Wiedzy to akcelerator skierowany do specjalistów i pasjonatów nowych technologii, którzy mają pomysł na projekt z obszaru EdTech (educational technology) i chcą wejść z nim na rynek, jednocześnie nie mają własnych funduszy na jego budowę i rozwój.

Celem programu jest przyspieszenie pracy nad produktami i pomysłami uczestników oraz pomoc w rozwoju biznesowym. W jego trakcie oddajemy do dyspozycji akcelerowany zespół ekspertów i infrastrukturę. W trwającym kilka tygodni cyklu akceleracji uczestnicy:

biorą udział w warsztatach z zakresu biznesu, edukacji i produkcji nowych mediów;

konsultują swoje pomysły z mentorami akceleratora;

tworzą w naszych studiach i laboratoriach własne materiały edukacyjne.

Uczestnicy produkują MVP (Minimum Viable Product) swojego przyszłego biznesu, czyli wersję minimalną, podstawową, ale na tyle funkcjonalną, że może ona być pokazana klientowi i poddana weryfikacji przez rynek.

Akcelerator łączy w sobie najlepsze praktyki z dziedziny przedsiębiorczości (szczególnie budowanie firmy w modelu start up) z pracą z ekspertami w prawdziwym studio i w obliczu realnych wyzwań biznesowych.

Udział w akceleratorze jest rozliczany w modelu de minimis, a więc formy wsparcia publicznego dla małych i średnich przedsiębiorców. W praktyce oznacza to, że uczestnik nie płaci ani złotówki za pakiet usług warty nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Za to musi wykazać się ciężką i systematyczną pracą, aby w procesie akceleracji wykorzystać możliwości, które projekt Surferzy Wiedzy daje.

Akcelerator działa w ramach cyfrowego ekosystemu Fundacji Digital Knowledge Observatory w skład którego wchodzą:

Digital Knowledge Village - centrum eventowe i studia nagraniowe wideo oraz VR/AR/MR.

Digital Knowledge Cluster - sieć współpracy podmiotów i twórców działających na rynku szkoleń i edukacji dorosłych.

EdTechHub Ventures - fundusz venture capital rozwijający pomysły biznesowe z branży EdTech.

Fundacja Digital Knowledge Observatory wspiera twórców i podmioty związane z edukacją, nowymi mediami i biznesem od 2005 roku.

Więcej informacji na stronie Surferzy Wiedzy.

(23.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.